Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
VÁSÁRLÁS
A Civis-Shop bútorai megvásárolhatók online, illetve személyesen a 4031 Debrecen, Szoboszlói út 50. szám alatt található üzletünkben. Az online felület a nap 24 órájában elérhető, míg személyes vásárlásra hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 óra között, szombaton pedig 8:00 és 13:00 óra között van lehetőség.
Természetesen lehetőség van a rendelés módosítására vagy lemondására, amíg a csomagot nem adtuk át a futárszolgálatnak. Amennyiben a csomag már átadásra került, a rendelés módosítása vagy lemondása a hatályos jogszabályok által előírt feltételek szerint történik.
Tervezzük az ajándékkártya bevezetését és erről hamarosan részletesen tájékoztatást is adunk.
FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
A vásárlók az alábbi fizetési módok közül választhatnak: bankkártyás fizetési lehetőség, utalásos és utánvétes fizetés. Emellett a PayPal rendszer bevezetése jelenleg folyamatban alatt van.
A házhozszállítási díjak jelenleg kidolgozás alatt állnak. Hamarosan pontos információval tudunk szolgálni a szállítási költségekről és az elérhető szállítási opciókról.
A regisztrált vásárlók a saját fiókjukban tudják majd nyomon követni rendeléseiket az oldalon.
Emellett egy e-mail értesítést is küldünk, amelyben folyamatosan tájékoztatjuk a csomag aktuális állapotáról.
Természetesen lehetőség van személyes átvételre is, amelyet a bolt nyitvatartási idejében tudunk biztosítani.
4031 Debrecen, Szoboszlói út 50. szám alatt található üzletünkben. Hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 óra között, szombaton pedig 8:00 és 13:00 óra között van lehetőség átvenni a csomagot.
GARANCIA ÉS VISSZAKÜLDÉS
Amennyiben a vásárló nem találja a számláját a csomagban, bármelyik elérhetőségünkön felveheti velünk a kapcsolatot és természetesen pótoljuk a hiányzó számlát.
A termékvisszaküldési folyamat jelenleg kidolgozás alatt van. Hamarosan részletes információval szolgálunk a visszaküldés feltételeiről és módjáról.
A visszatérítési folyamat és a visszatérítés kérésének feltételei jelenleg kidolgozás alatt állnak. Hamarosan részletes tájékoztatást adunk arról, hogy milyen esetekben kérhető visszatérítés és hogyan zajlik a visszatérítési folyamat.
Amennyiben a vásárló hibás vagy sérült terméket kap, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot bármelyik elérhetőségünkön. A lehető leggyorsabban intézkedünk a sérült vagy hiányos termék cseréjéről.
A termékekre vonatkozó garanciális feltételek jelenleg kidolgozás alatt vannak. Hamarosan részletes információkat tudunk nyújtani a garancia időtartamáról és feltételeiről.
Nem találtad meg, amit kerestél?
Kérdéseddel fordulj ügyfélszolgálatunkhoz:
info@civisplast-shop.hu
+36 20 2704448